Etkinlik Endüstrisi'nin en önemli etkinlik yönetim ajanslarından biri olan
Boss Event Marketing, 2022 yılı için dev bir müzik festivali hazırlığına başladığını duyurdu.
Bosphorus Music Festival markasıyla gerçekleştirilecek festivalin, müzikseverler tarafından ilgiyle dinlenen ve geniş hayran kitlelerine sahip sanatçıların sahne almasına tanıklık edeceği belirtildi.
Sağlık önlemleri göz önünde bulunduruluyor
İstanbul'da gerçekleştirilecek Bosphorus Music Festival'in, binlerce kişinin katılımına açık olacak şekilde projelendirildiği belirtilirken, sağlık önemlemlerinin ön planda tutulacağı da açıklandı.
Çok önemli iki sosyal sorumluluk projesi birden gerçekleştirilecek
Türkiye'nin ve dünyanın pek çok önemli markasının sponsorluklarının da yapılacağı festivalde ayrıca, pandemi sürecinde zor şartlar altında geçinmek zorunda kalan müzisyenler ve SMA'lı çocuklar içinde farklı içeriklerin hazırlanacağı duyuruldu.
15 bin kişinin katılması hedefleniyor
Milyonlarca kişinin özlem duyduğu fiziki etkinliklerin en önemli ayaklarından biri olan festivaller, özellikle Z kuşağı tarafından ilgiyle beklenirken, iki gün süreyle gerçekleştirilecek Bosphorus Music Festival'e iki gün toplamında 15 bin kişinin izleyici olarak katılmasının hedeflendiği belirtildi.
Yeni nesil etkinlik ve sahne teknolojileri kullanılacak
Yeni nesil etkinlik ve sahne teknolojilerinde kullanılacağı festival, açık alanda gerçekleştirilecek olan Bosphorus Music Festival'in içerik planlamaları devam ettiği için mekan ismi paylaşılmazken, İstanbul'un en önemli festival alanlarından birinde organize edileceği belirtildi.Festival programının ise ileriki günlerde
Boss Event Marketing tarafından kamuoyu ile paylaşılacağı belirtildi.