DİMES, dünya genelinde içerikleriyle mecra kullanımı ve pazarlama yaklaşımlarını modernleştiren marka ve kampanyaları ödüllendiren Digiday Content Marketing Awards küresel ödül programında iki kategoride finalistler arasına giren tek Türk markası oldu ve En İyi Kullanıcı Üretimi İçerik Kullanımı kategorisinde ödüle uzandı.
Gençliği ve yenilikçiliği sahiplenen DİMES, farklı disiplinleri bir arada kullanan iletişim çalışmalarıyla, reklam ve pazarlama dünyasının küresel ödül programlarında başarısını sürdürüyor.
DİMES, dünya genelinde içerikleriyle mecra kullanımı ve pazarlama yaklaşımlarını modernleştiren marka ve kampanyaları ödüllendiren Digiday Content Marketing Awards küresel ödül programında, finalistler arasında gösterilen tek Türk markası oldu. DİMES ayrıca, En İyi Kullanıcı Tarafından Oluşturulan İçerik Kullanımı (Best Use of User-Generated Content) ve En İyi Ajans – Müşteri İş birliği (Best Agency/Client Collaboration) kategorilerinde finalistler arasında yer alan tek alkolsüz içecek markası oldu.
Microsoft, Paramount, eBay, MTV gibi markaların da finalistler arasında yer aldığı Digiday Content Marketing Awards küresel ödül programında DİMES, En İyi Kullanıcı Tarafından Oluşturulan İçerik Kullanımı (Best Use of User-Generated Content) kategorisinde ödüle uzandı.
İnovatif içecek şirketi DİMES, Digiday Content Marketing Awards ödüllerine, yeni nesil ürünü DİMES COOL Lime Mix için Reklamania Creative iş birliğinde hazırladığı kampanyasıyla katıldı. Sosyal medya hesaplarında 13 milyonu organik olmak üzere toplam 85 milyon kez izlenen 31 saniyelik kampanya filmi, izleyicisini 29 saniye ekranda tuttu ve yüzde 90’lık tamamlanma oranı elde etti.
Kampanya dönemi SM içerikleri yaklaşık 1,5 milyon organik beğeni alırken, Hashtag içerikleri TikTok’ta 30 milyon izlenmeye ulaştı. Sosyal medyada 65.000 adet DİMES konuşulması ile 67 milyon kişiye erişildi.