Yaratıcılığı, eğlenceyi ve ulaşılabilir tasarımı bir araya getiren markanın etkinliği, Flying Tiger Copenhagen mağazalarının neşeli atmosferini yansıtan aktivitelerle doluydu. Konuklar, oyunlar ve sürpriz deneyim alanlarıyla etkileşimli bir gün geçirirken, markanın yeni koleksiyonundan dikkat çekici ürünleri de keşfetme fırsatı buldu.
Etkinlikte konuşan Flying Tiger Copenhagen Türkiye Genel Müdürü Sami Hotak, Türkiye’de geçen bir yılın ardından markanın ulaştığı noktadan duyduğu memnuniyeti dile getirdi:
“Türkiye’deki ilk mağazamız olan Kanyon’da birinci yılımızı kutlamak bizim için büyük bir mutluluk. Kısa sürede güçlü bir topluluk oluşturduk ve yaratıcılığı, eğlenceyi ve uygun fiyatlı alışverişi bir araya getiren konseptimizle önümüzdeki dönemde daha fazla şehirde tüketicilerle buluşmayı hedefliyoruz.”
Türkiye pazarına 2024 yılında giriş yapan Flying Tiger Copenhagen, geçen yıl boyunca birçok farklı ilde mağaza açarak hızlı bir büyüme ivmesi yakaladı. Marka, önümüzdeki dönemde mağaza ağını genişletmeye devam edecek ve yeni durağı olarak Adana’yı belirledi.
Flying Tiger Copenhagen, renkli ürünleri ve pozitif yaşam felsefesiyle Türkiye’deki ikinci yılını da aynı enerjiyle karşılamaya hazırlanıyor.














