İlk etapta 10 bin adet 500 gramlık helva üretilerek market zincirleri, satış noktaları ve online satış platformlarında tüketicilerle buluştu. Helvaların üzerinde TEGV logosu ve bilgilendirme amaçlı bir QR kod bulunacak. Böylelikle tüketiciler, satın aldıkları her helva ile doğrudan eğitime katkıda bulunmuş olacak. Kampanyanın 2025 Kasım ayına kadar devam edeceğini belirten Seyidoğlu Gıda Genel Müdürü Mehmet Göksu, projenin amacını şu sözlerle açıkladı:“Helva, Türk kültüründe sadece bir tatlı değildir; iyi günümüzde, kötü günümüzde paylaşılan, birlik ve beraberliğimizi simgeleyen bir değerdir. Bu projede helvayı, çocuklarımızın eğitimi için hayırlı bir amaç doğrultusunda üretiyoruz. Satışlardan elde edilen gelirin bir kısmını TEGV’e bağışlayarak bu anlamlı kampanyaya tüm tüketicilerimizi dâhil etmek istiyoruz. Yardımlaşma ruhunu topluma yaymak ve çocuklarımızın eğitimine katkı sağlamak bizim için büyük bir onur.”
Şirket Haberleri
Yayınlanma: 17 Aralık 2024 - 10:57
Seyidoğlu Gıda ve TEGV İş Birliğiyle Eğitime Destek Kampanyası
Geleneksel lezzetlerin 70 yıllık üreticisi Seyidoğlu Gıda, Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfı (TEGV) ile anlamlı bir iş birliğine imza atarak eğitime destek için bir iyilik hareketi başlattı. “Bu Helvada İyilik Var!” sloganıyla hayata geçirilen kampanya kapsamında, özel ambalajlı helvaların satışından elde edilen gelirin bir kısmı TEGV'e bağışlanacak.
Şirket Haberleri
17 Aralık 2024 - 10:57
İlginizi Çekebilir