Türkiye turizm sektörünün saygın platformlarından biri olan Skål International İstanbul, her yıl düzenlediği ödül töreninde turizmde kalite ve yeniliği öne çıkaran markaları onurlandırıyor. Bu yıl “En İyi Butik Otel” kategorisinde ödül, mimariden gastronomiye kadar her ayrıntıda Vakko’nun lüks yaşam anlayışını yansıtan Vakko Hotel Nişantaşı ve Vakko Hotel Sumahan Bosphorus otellerine verildi.
1934 yılında Paris’te kurulan ve bugün 100’den fazla ülkede 12 bini aşkın turizm profesyonelini bir araya getiren Skål International, İstanbul’da 200’e yakın üyesiyle dünyanın en büyük kulüplerinden biri konumunda.
Vakko Yönetim Kurulu Başkanı Cem Hakko, ödülle ilgili yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı:
“Vakko’nun lüks deneyim vizyonuyla hayata geçirdiğimiz Vakko Hotel & Residence markamızın, kısa süre önce Michelin Guide tarafından ‘Michelin Key’ ile onurlandırılmasının ardından şimdi de Skål International İstanbul’dan ‘En İyi Butik Otel’ ödülünü alması bizim için büyük bir gurur. Bu başarı, kalite ve deneyim anlayışımızın güçlü bir yansımasıdır.”
Vakko’nun Lüks Konaklamadaki İmzası
2022’de Nişantaşı’nda açılan Vakko Hotel Nişantaşı, özel butler servisi, kişiye özel stil danışmanlığı, imza kokular ve yastık menüsü gibi detaylarla moda dünyasından ilham alan zarif bir şehir oteli olarak konumlanıyor.
2023 yılında kapılarını açan Vakko Hotel Sumahan Bosphorus ise Boğaz kıyısındaki tarihi dokusunu çağdaş zarafetle buluşturarak, Small Luxury Hotels of the World (SLH) üyesi olarak hizmet veriyor. 13 süit odalı otel, Le Specialità Milano ve Caviar Kaspia Paris gibi iki seçkin gastronomi markasını da bünyesinde barındırıyor.
Her iki otelin iç mimarisinde sürdürülebilirlik, kültürel mirasa saygı ve çağdaş estetik ön planda tutuluyor. Otel ekipleri, Vakko’nun Swiss EHL iş birliğiyle kurduğu Vakko School of Hospitality and Service’te eğitim alarak, markanın “kusursuz hizmet” anlayışını ileriye taşıyor.
Skål International İstanbul’un bu yılki değerlendirmesinde Vakko Hotel & Residence’ın öne çıkması, markanın kısa sürede uluslararası düzeyde tanınan bir konaklama deneyimi markası haline geldiğini bir kez daha kanıtladı.















