Etkinlik Endüstrisi'nin 17 aydan bu yana kapalı olduğu, tüm kurumsal etkinliklerin iptal edilerek belirsiz bir tarihe ertelenmiş olduğu süreçte, Boss Event Marketing, 2021-22 sezonu için pek çok farklı kurumsal etkinlik projesini oluşturmaya başlarken, tüm outdoor operasyonların merkezine Z kuşağını aldı. Marka buluşmaları ve bayi toplantıları gibi pek çok farklı etkinlik çalışmaları ise yeni teknolojilerle hazırlanmış içeriklerle sahaya inmeye hazırlanıyor.2012 yılından bu yana 160'dan fazla ulusal ve çok uluslu markaya etkinlik yönetimi hizmetleri sunan Boss Event, pandemi sürecinde sektördeki diğer ajanslar ve tedarikçiler gibi sahalardan uzak kaldı. Bu süreyi fırsata çeviren Boss Event, özellikle Z kuşağı üzerine yoğunlaşarak yeni ve farklı pek çok etkinlik türlerini hayata geçirmeyi hedefliyor.
Event
Yayınlanma: 03 Haziran 2021 - 18:42
Boss Event, merkeze Z kuşağını aldı yeni sezon etkinlik projelerini oluşturmaya başladı
Event
03 Haziran 2021 - 18:42