Pepsi, UEFA Şampiyonlar Ligi ile uzun zamandır devam eden prömiyer iş birliğine dayanan yeni küresel futbol kampanyasını sunuyor. ‘Futbolu Doyasıya Yaşa’ (Play to Inspire) kampanyası, Barselona’nın birçok ödül kazanmış film yapımcısı Ernest Desumbila tarafından yönetilen, saha içinde ve dışında futbolun bugününe ve geleceğine yön veren ve fark yaratan isimleri kutlayan enerji dolu bir filmle başlıyor. Pepsi’nin tarzına uygun hazırlanan kampanyada; birinci sınıf bir oyuncu kadrosu, akılda kalan bir müzik ve dünyanın dört bir yanından hayat dolu ve gelecek vaat eden yeteneklerden oluşan "Pepsi Collective"in üyeleri yer alıyor.Bütün zamanların en iyi oyuncusu ve yedi kez Altın Top (Ballon d’Or) ödülü kazanan Lionel Messi ile dünya şampiyonu Paul Pogba, heyecan verici iki ismi Pepsi kadrosunda memnuniyetle karşıladı: Günümüzün en çok ödül kazanan İngiliz oyuncusu Lucy Bronze ve 2000’li yılların başında unutulmaz Pepsi reklamlarında Brezilyalı futbol efsanesi Ronaldinho... Marka küresel düzeyde yenilikçi müzikler yaratırken, dikkat çekici bir müziği bulunmayan bir Pepsi kampanyası düşünülemez. Pepsi bu yıl, hip-hop ve R&B ikonu Montell Jordan ile şarkıcının 90'lardaki klasiği 'This Is How We Do It'in yeniden yorumlanması için bir araya geldi. Jordan’ın vokallerini sanatçı Say Mo'nun vokalleri ile harmanlayan 'Mama I Made It (How We Do It)', parçasının yeni yorumu Grammy ödüllü kadın ikili Nova Wav ve Sean Douglas tarafından Pepsi'nin ‘Futbolu Doyasıya Yaşa’ kampanyası için özel olarak yapıldı.‘Futbolu Doyasıya Yaşa’ kampanyası, benzersiz yetenekleri ve ilham verici hikayeleri olan hırslı yaratıcıları dünyaya tanıtmak için küresel ölçeğini kullanıyor ve aynı tutkuya sahip olanlara her şeyin başarılabilir olduğunu göstermeyi amaçlıyor. Kampanyada rolü bulunan "Pepsi Collective" üyeleri ise;
- Önde gelen Meksikalı serbest stil şampiyonu Paloma Pujol Mayo ve Birleşik Krallık’ta çığır açan kadın futbolu altyapı antrenörü Iqra Ismail ve takımı Hilltop FC,
- Sette samimi portreler ve çarpıcı sahne arkası fotoğrafları çeken ödüllü ABD'li fotoğrafçı Mel D Col,
- İkonik Pepsi futbol formasını yeniden tasarlaması istenen, ileri görüşlü moda tasarımcısı Nithsaya ile
- Reklamda görünen çarpıcı bir duvar resmi de dâhil olmak üzere kampanya için grafikler ve görseller oluşturan Dubai merkezli grafik tasarımcı Dina Sami.